30 de novembre 2012

BOSSETA " ANGELICAL"

A principis d'aquest estiu em van encarregar una bosseta per regalar a una nena, que havia de ser en tons rosa, ja que a la seva mare li encanta el color rosa per les seves filles. Rebuscant vaig trobar un tros de tela clapejada (de "topos") en tons rosa, però ho havia de combinar amb una altra roba. La vaig trobar al TM; era una roba de color rosa "angelical". I perquè fos encara més "nena, nena", li vaig afegir una punta de color lila.

Aquí teniu les fotos de com va quedar:






Eh que és una "kostureta" angelical?

3 comentaris:

  1. Angelical és poc!!!!! Antònia!!!! Benvinguda!!!!! Que contenta que estic que tinguis blog....un super petó!!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ets una de les responsables juntament amb la Montse B. i la Marta de TM de que tingui blog, no han parat fins que avui i amb l'ajuda de la meva filla Laia ho he aconseguit!!!!! Demá continuare. Molts petons

      Elimina
  2. Benvinguda guapa! Estic molt contenta de poder publicar un comentari al teu primer post del q estic segura q serà un blog fantàstic pq tot el q fas és preciós! A veure si ens trobem dma! Un ptonas

    ResponElimina

Moltes gràcies pels vostres comentaris! Em feu molt feliç!