29 de desembre 2012

COIXINS

Mireu quin coixi més xulo vaig regalar:

Pel davant

Pel darrera




I aquí teniu un parell d'encàrrecs: el dels gats per una amiga de la meva filla i l'altre per..........?, no sé si ha arribat al seu destí!!






El  últim coixí esta fet amb teles de la col·lecció "Bella" de la dissenyadora sueca Lotta Jansdotter, els seus dibuixos son originals, amb una varietat de colors bàsics pero molt ben conjuntats.
A qui va dirigit li agradant els colors suaus, i per donar-li una mica d'alegria he barrejat el gris amb el carbassa. Espero que li agradi.

Fins aviat i moltes gràcies pels vostres comentaris, amb fan molt i molt feliç.

2 comentaris:

  1. M'encanten els coixins Antònia!!!! Sobretot l'últim....la Lotta em fascina!!! ;) Bon any!!!!

    ResponElimina
  2. Quina traça que tens amb els coixins!
    M'encanten tots! Sobretot el de la roba de la Lotta, són una passada. Fa poc em vaig comprar un llibre seu i és una passada aquesta noia!
    Tinc ganes de comprar les seves robes.
    Un petonet i feliç any Antònia!!

    ResponElimina

Moltes gràcies pels vostres comentaris! Em feu molt feliç!