03 de març 2013

fotos, fo tos........

Ahir vaig fer una recopil.lació de fotos dels meus treballs de patch,  ja tocava!!!!!!!! . I com no puc ensenyar-vos labors  noves us fare un "pase" de fotos dels meus primers treballs de patch.

Aplicació per un cami de taula.

Va ser el primer encarrec: un quadre per la habitació  de  la  Martina



Va ser un regal per un bon amíc (lo que em va costar  trovar  la roba!!!!!!!)

Qui no ha fet aquest gat???????

Per un Sant Jordi, era per una persona molt especial!!!!!!!!

El meu primer plaid!!!!

he fet uns quants coixins, son tan útils!!!!!!

Mes aplicacions!!!!!

Funda per botella petita, va ser un regal per una gran mestra i amiga.
Que us ha sembla???? 
Continuará..........
Fins aviat

6 comentaris:

  1. Antònia uns molt bons treballs! Espero que et recuperis aviat i puguis continuar fent tantes coses com saps tu!
    Petons

    ResponElimina
  2. Uauuauuu quines labors més boniques!! Espero que aviat estiguis al 100x100!!
    Petonets

    ResponElimina
  3. M'agraden molt els teus treballs!! Espero veure'n de nous!! :-)

    ResponElimina
  4. Anònia! Ja veuras que passen ràpid els dies ;) Quantes coses xules...ah! I jo no he fet aquest gat, Jeje! Un petó!!!

    ResponElimina
  5. Tots maquíssims! Segur que la roba de la corona va ser tot un encert ;)! I el coixí em sembla molt bona idea! Jo tampoc he fet el gat :s....
    Una abraçada! Cuida't!

    ResponElimina
  6. Guap! guapíssima! jo també et trobo molt a faltar els dimarts!ets una artista! tens mil idees i totes tannnt genials! continua així! i recuperat ben aviat! un petó gran gran!

    ResponElimina

Moltes gràcies pels vostres comentaris! Em feu molt feliç!